Sunday, March 08, 2009

バラ

最近同僚たちはちょっと気がめいるので、上司は皆に慰めるために向日葵(ヒマワリ)を買ってあげました。
私も上司からヒマワリをもらった。嬉しかった。
上司と一緒に向日葵を買う時、バラも見ました。よく考えると、3茎を買った。
Recently, my colleagues have been feeling a little down.
So my boss went and bought some sunflowers to cheer them up. I'd received one from my boss too :)
While i was buying the sunflowers with my boss, i saw some roses and bought 3 stalks myself.

1茎は私のでした。1茎はタンポポちゃんのでした。もう1茎はシエルちゃんのでした。
しょうじきいうと、花が人に慰めるの力があるようと思います。
もしそれをパソコンのそばに置いたら、気分がどんどん良くになってかも知れない。
One was for myself. One was for Tanpoppo. And one was for Cheryl.
Honestly, I think flowers have some sort of "power" to cheer people up.
It kind of improves your mood if you place it beside your computer.



多分そんな感じになって?

Labels: